Skift fra Euroinvestor "Kok" . Berlingske media bryder sig..
-
Velkommen til Kokdenrigtig.

BH Helge
-
Velkommen tumult,
Her er en venlig tone. Siden 2015 har det ikke været nødvendigt, at slette nogen brugeres skriveadgang.
BH
Helge -
Hvor er det dejligt at have nogle lege-kammerater igen.
Jeg var begyndt at føle mig som den sidste neandertaler, som sad ensomt tilbage i min grotte på Gibraltar og sang sørgelige sange... Nu hvor alle andre var forsvundet til Proinvestor's Facebook-side.Men så er det godt, at der er andre som ønsker et ordentligt debat-fora - og som samtidig ønsker muligheden for at være anonym.
Som et par andre har nævnt, er den reelle lukning af debatten på EI en oplagt chance for, at Proinvestor kan blive genfødt.
-
Proinvestor har haft flere besøgende og flere sidevisninger og flere debatlinjer siden 2014 end de seks forudgående år. Debatten har bare været koncentreret omkring Genmab og Genmabchatten. Det er dejligt såfremt debatten nu måske bliver bredere med folk som ikke vil være med på de utallige åbne og lukkede facebookgrupper.
-
Jeg tror der er det der kommer til at ske her: Mange kommer nu her efter Berlingske reelt har lukket debatten på Euroinvestor, og de har viden om mere end biotech og laks.
Så med lidt held får vi nu en bredere debat om investeringer her. Jeg forventer den gode og hjælpsomme tone her kan bibeholdes, og tror at Proinvestor får større værdi for brugerne.
-
Jeg er enig. Jeg savner også nogen at snakke olie/gas, sol og rederier med her på siden.

Den gode og hjælpsomme tone vil blive bibeholdt. Den har jeg på alle mine platforme.
-
Ren kamikaze den nye strategi på EI. Hvad tænkte De mon på? Godt der findes et alternativ som Proinvestor.
-
Velkommen Faglærer, Du skriver blot, hvis du har problemer med trådstrukturen eller chatterne.
BH
Helge -
Velkommen Lyngpower.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind