Pandora
-
Det er jo for at holde den stangen. Tror shorterne godt ved der kan komme positivt nyt fra Pandora, fx. at de fastholder forventningerne. For mig at se er det en del af deres strategi og hvis de ryster på hånden så har de jo tabt slaget. Ligesom os andre småinvestorer - is i maven. Pandora er jo primært faldet pga. shorterne. Der har ikke været negative nyheder men positive nyheder - ja så var det et eller andet skriv som jo både var positivt og negativt. Holder fast i mine aktier og har det godt i maven med det. God vind til andre Pandora aktionærer.
-
Efter luk har den dannet et doji-candle på ugegrafen, hvilket indikerer at markedet er ubeslutsom på retningen af kursen. Men, US er flot grøn her til aften, og Pandora`s store amerikanske konkurrent TIFFANY er oppe med 2,3% i skrivende stund. Så lad os håbe på en god stigning i morgen:-)
-
Jeg har ikke adgang til hele artiklen:
-
Pandora er den mest shorthandlede aktie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind