Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

RenoNorden - renovation i Norden

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    KuTi
    wrote on sidst redigeret af

Hvorfor springer kursen op og ned. For 12 måneder siden kar kursen ca. 900 i dag er den ca. 6.
    Er der nogen der ved hvorfor. Er den en gambler eller en fuser?

Jeg har været heldig og deltaget i en opgående trend (+80%), men hvornår kommer lynet?

1 Reply Last reply
    0
    • U Offline
      U Offline
      Ulmeister1
      wrote on sidst redigeret af

Det er meget begrænset, hvad jeg kender til RenoNorden. Jeg ved dog, at de har nedjusteret op til flere gange det seneste år, pengene fosser ud af kassen, og flere af deres store aftaler er underskudsforretning.

Derfor er kursen faldet ekstremt det seneste år. Hvis jeg ikke tager fejl, så har der vidst også været en aktieemission. Det vil sige, at de har udstedt flere aktier for at få penge i kassen. Da pengene fosser ud af kassen, så kan de ekstra penge nemt være brugt. Det vil sige, at den samme selskabsværdi er fordelt over flere aktier = faldene aktiekurs.

Hvis de får vendt rundt på forretningen, så kan de give en stor stigning. Men det er forbundet med meget høj risiko, da forretningen ikke fungerer pt. Hvis man ønsker at have aktier i håb om en succesfuld turn around, så bør man kun investere et lille beløb.

1 Reply Last reply
      2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger