Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Veloxis på sigtekornet.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
11 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • zehranZ Offline
    zehranZ Offline
    zehran
    wrote on sidst redigeret af

Link Preview Image
    Siden kunne ikke findes | Euroinvestor

favicon

Euroinvestor (www.euroinvestor.dk)

1 Reply Last reply
    0
    • N Offline
      N Offline
      Niels.Platz

God analyse. Og spændende rent teknisk. Personligt er jeg lang i den. Dog vil jeg sige at jeg ville være imod at shorte den aktie, da der ikke er så meget volume i den og der skal næsten ingen ting til så springer den op. Altså man kan få gevaldige tæsk på en short så volatile som Veloxis.

1 Reply Last reply
      1
      • zehranZ Offline
        zehranZ Offline
        zehran

Tak for det. Veloxis er meget volatil og det er det som jeg synes er sjov ved den. Tingene går meget hurtigt, i begge retninger 😉

1 Reply Last reply
        0
        • MrEbbeM Offline
          MrEbbeM Offline
          MrEbbe

Er Novo fonden stadig storaktionær i Veloxis?

1 Reply Last reply
          0
          • B Offline
            B Offline
            bikube

Både Novo og Lundbeck - (fondene) er storaktionærer med tilsammen over 50% af aktierne.

1 Reply Last reply
            0
            • zehranZ Offline
              zehranZ Offline
              zehran

Det begynder at se svagt ud, og jeg tror at vi skal længere ned. Derfor vælger jeg at lukke min position i VELO til 0.

Begrundelsen findes her:
              http://tradedesk.dk/engine/report.php?stockid=127&stockname=VELOX.CO

Så nu venter jeg på en vending lidt længere nede...

1 Reply Last reply
              1
              • N Offline
                N Offline
                Niels.Platz

Idag understreger meget godt hvorfor jeg ikke ville shorte den aktie. Det er ikke fordi jeg skal lege orakel jeg tager også fejl, men det går bare så hurtigt op og ned med den aktie og jeg tror 1,5 er bunden for den pt.

1 Reply Last reply
                1
                • MatchM Offline
                  MatchM Offline
                  Match

Og efter troligt forlydende melder Økonomisk Ugebrev nu en målkurs på 3,00 kr. ud. Formentlig er baggrunden en række positive udtalelser fra kompetente medspillere og grossister i USA, at EnvarsusXR anses for at være et væsentligt bedre tacrolimusprodukt end Astellas' Prograf og Advagraf. Desuden antyder andre kilder, at udviklingen i antallet af transplantationer i Asien er mere udvikler sig mere end tidligere forventet.

Desuden er der i de kommende år råd til bedre behandling og bedre medicin, og på dette marked, samt i USA, står Veloxis stærkt.

Samlet set er markedet på omkring globalt faldende med ca. 5% frem til år 2023, men med en årlig omsætning på ca. 23 mia. kr. er blot 10% af markedet særdeles indbringende for Veloxis Pharmaceuticals, og det er gentlig først nu - fra 7/12 2015 - at Veloxis bliver et egentligt medicinalfirma.

Jeg har mange aktier i Veloxis, og forventer en særdeles positiv udvikling i aktiekursen i de kommende år. Og jeg tror helt ærligt ikke, at tekniske analyser er meget bevendt i et selskab, der går fra at være et biotekselskab til et medicinalselskab.

1 Reply Last reply
                  1
                  • M Offline
                    M Offline
                    MattH-EG

Er jeg den eneste der ser en kæmpe Cup and Handle på Veloxis?

Veloxis line chart tegnet på: http://i.imgur.com/pryaCzE.jpg

"Normal" Cup and Handle: http://i.investopedia.com/inv/dictionary/terms/Cup_and_Handle.gif

1 Reply Last reply
                    1
                    • N Offline
                      N Offline
                      Niels.Platz

Til dem der er interesseret i aktien, så er der kommet 2 nyheder idag. Du kan finde dem på medwatch.dk

1 Reply Last reply
                      1
                      • zehranZ Offline
                        zehranZ Offline
                        zehran

Efter den forfærdelige sidste uge, er Veloxis faldet tilbage til området omkring dens 50 dages glidende gennemsnit, her har vi tidligere set støtte flere gange. Det kan være at det igen bliver aktuelt, så den er værd at holde øje med. Men pas på, markedet lukkede meget negativt i fredags.

1 Reply Last reply
                        1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger