Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

WTI Crude Oil analyse uge 37

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
7 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    MathiasWH.
    wrote on sidst redigeret af

Hej alle! Syntes ikke at i skulle snydes for en grundig analyse af WTI Crude Oil.

Long-term analyse af WTI Crude Oil (Daily chart):

I starten af Maj måned toppede Crude Oil i 62.58, hvorefter prisen konsoliderede i ca. 1½ måned. Denne fase sluttede brat d. 1 juli, hvor sælgerne startede endnu et stort sell-off, der først skulle vise sig at slutte for små 3 uger siden (her bundede prisen i 37.75). Dette sell-off resulterede i det hidtil laveste prispunkt i Crude Oil i 6 år!

Her de sidste 2 uger har der været en god blanding af profittagning og nye købere, som har skabt en 'Flag-Formation' direkte i et meget relevant Fibonacci-område. (Se billede). Når jeg ser prisen reagere og finde sig til rette i en Fib-Zone, er jeg parat og fokuseret. Det betyder nemlig, at købere og sælgere er blevet uenige, og skal kæmpe en kamp indtil en af dem vinder. Når vinderen er fundet, springer jeg med på vognen og kan (forhåbentlig) fange en god portion af et eventuelt move. Det handler om timing, og oftest er re-entries aktuelle. Sådan som prisudviklingen ser ud lige nu, er der gode muligheder for at få et entry.

Omkring 43-44 er der stor modstand, men kan sælgerne få presset prisen ned under 43 (sidste swing low) ser jeg det som et meget bearish tegn. Herfra er næste relevante område nede ved 38.50-39.
    Omkring 46.50 er der også stor modstand og kan køberne få presset prisen op over ca. 46.70 (sidste swing high), er der fri bane indtil 52.50-53. Eventuelt sidste stop er hele vejen oppe ved ca. 56.50-58.

NB: De blå zoner man ser på billederne, finder jeg ved en kombination af Fibonacci-Extensions -og Retracements. Et eksempel kan ses på billederne. I de fleste tilfælde bevæger prisen sig i mellem disse zoner, og det kan man drage nytte af.

Jeg håber at i kan få noget ud af min analyse og tilgang til WTI Crude Oil.
    Hvis nogle af jer skulle være interesserede i at lære at trade med Fib-Zoner og finde de store moves, så kig med her: http://www.tradingjourney.dk/produkter-priser-2/

• God weekend når i når så langt 🙂

73175_Fibsammentraef.PNG
    73175_Flag_Formation.PNG
    73175_Crude_Oil.PNG

1 Reply Last reply
    2
    • C Offline
      C Offline
      Clydesdale

Mange tak. Fine grafer. Produktionen i USA er ved at vise meget klare tegn på fald. Nu har IEA også fundet frem til det.

De skriver at de måske vil priducere 400.000 mindre pr dag næste år i snit. Jeg har sjusset mig frem til at det nemt kan blive op imod 1.000.000 tønder pr. dag 12 mdr fra nu.

https://www.google.com/search?q=us+oil+production&ie=utf-8&oe=utf-8

1 Reply Last reply
      2
      • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktør

"Goldman Sachs Calls For $20 Oil, Dwarfing IEA's Bullish Supply Outlook" :

http://oilpro.com/post/18431/non-opec-supply-to-fall-to-lowest-level-20-years-iea-says?utm_source=DailyNewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_term=2015-09-11&utm_content=Feature_1_txt

1 Reply Last reply
        0
        • D Offline
          D Offline
          Dornhøfer

Goldman Sachs skal nok tages med et vist forbehold. Hvis man Googler tidligere meldinger fra GS, så vil man på den efterfølgende udvikling kunne se hvor ofte deres "spådomme" fejler.

1 Reply Last reply
          0
          • Nippon1976N Offline
            Nippon1976N Offline
            Nippon1976

Hej Mathias
            Long term analyse vil jeg ikke kalde det, det er mere medium term. Den lange trend er stadig ned, det er der ikke noget der har ændret sig på endnu.
            Indtil videre har vi bare en A-B-C korrektion i en nedtrend, hvor A og B er dannet og C skal færdig gøres.
            Target er A=C eller 1,618 af A hvilket også passer ret godt med modstandslinjer.

73188_Skaermbillede_2015_09_13_kl._14.17.45.png

1 Reply Last reply
            0
            • Nippon1976N Offline
              Nippon1976N Offline
              Nippon1976

Her min lange trend, hvor sandsynligt target ligger på den nedre blå trendlinje

73189_Skaermbillede_2015_09_13_kl._14.26.32.png

1 Reply Last reply
              0
              • Nippon1976N Offline
                Nippon1976N Offline
                Nippon1976

Her den lange trend

73190_Skaermbillede_2015_09_13_kl._14.26.32.png

1 Reply Last reply
                0
                • M Offline
                  M Offline
                  MathiasWH.

Tja, det kan du vel have ret. Det er jo alt efter hvordan man definerer long-term. For mig er det i hvertfald long-term 😄

1 Reply Last reply
                  0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Debatforum
                  • Seneste
                  • Populære
                  • Bruger