Vestas er gået i køb
-
Vestas har d.d. brudt op gennem modstandsniveau i de ca. 263. Aktien har nu, som jeg det det, et potentiale op mod de ca. 285-290/310 i forbindelse med regnskabet.
Min sidste analyse gik på at jeg solgte ved modstanden i de ca. 263. Da dette niveau nu er brudt, må jeg vende rundt og gå ind i morgen (måske) lidt højere. Forhåbentlig laver Vestas et lille retracement/tilbagefald ned mod de ca. 263-265. Det vil være en god købsmulighed. Men husk nu stop loss.
Target fremkommer fordi Vestas nu har brudt den grønne modstandslinje. Desuden er der etableret en IHS formation og der ligger et gab i 305, samt en ab=cd formation. Alle disse signaler fortæller mig, at vi nu kan se frem til en stigning op mod de ca. 285-300/310.
Stop loss kan sættes til de ca. 255 eller 260 på den korte bane.
God onsdag oggod trading.
Morten
like siden www.facebok.com/moneymind.dk

-
Læs denne artikel:
http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/104279/artikel.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind