Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Ejer folk ikke obligationer mere?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • rvisbyR Offline
    rvisbyR Offline
    rvisby
    wrote on sidst redigeret af

Hej

Jeg har lige oprettet mig her på Proinvestor. Sagen er jeg godt træt af de høje bidragssatser fra realkreditten, og har derfor taget initiativ til et forum og sidenhen en foreningen som skal kæmpe for bedre medlemsdemokrati i Foreningen Nykredit. Jeg har lavet en side der hedder http://www.consum.dk hvor du kan se mere om min - vores - kamp.

Anyway låntagervalg til repræsentantskabet ligger tre år væk i København hvor jeg bor. Så jeg har valgt at forsøge at komme ind via obligationsejervalg. Og lige nu kæmper jeg - til trods for ret stor omtale - med at skaffe de 25 stillere.

Så mit spørgsmål er - Hvor finder jeg folk der ejer obligationer i Nykredit / Totalkredit for + kr. 50.000,- , jeg er et stykke vej - men fristen er 28/1.

Er der nogen der kan hjælpe med input?

Mvh

Rasmus Visby www.consum.dk

71027_stillerblanket_obligationsejervalg_Rasmus_Visby.pdf

1 Reply Last reply
    2
    • OccamO Offline
      OccamO Offline
      Occam
      wrote on sidst redigeret af

Nej, obligationer er blevet uattraktive i det nuværende rentemiljø.

Man får cirka samme rente på en statsgaranteret højrentekonto. Og mellemlange og lange obligationer har risiko for store kurstab ved rentestigning.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger