Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Commodity research

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • L Offline
    L Offline
    Landsknecht
    wrote on sidst redigeret af

Jeg søger nogle kilder til gratis Fundamental analyse af råvarer. I stil med Deutsche Banks Commodities Weekly. (Eksempel: https://fundsus.deutscheawm.com/EN/docs/research/DB_Commodities_Weekly_2014-11-07.pdf)

Nogen der har et par links at dele?
    Gode RSS feeds også velkomne.

1 Reply Last reply
    0
    • D Offline
      D Offline
      Dragør

Landsknecht - Hvordan kan det være at du ikke længere blogger på XETA.dk? Det var en sand fornøjelse... 🙂

1 Reply Last reply
      0
      • L Offline
        L Offline
        Landsknecht

At lave et godt blog indlæg tager frygteligt lang tid. Desuden kan jeg i retrospekt se at jeg har lavet fejl og logiske fejlslutninger, men jeg lader det hele stå som mit mea culpa.
        Jeg kommer på sigt til at udgive nogle ting om investering på Saxo Publish platformen. Dvs udenom et forlag, for lad os se det i øjnene: Et par bredmåsede damer på et forlag tilfører ingen værdi for hverken mig eller læseren. Selvfølgelig vil der være lidt af XETA's flabede lige-til-grænsen stil intakt.

1 Reply Last reply
        1
        • D Offline
          D Offline
          Dragør

Okay, det lyder interessant. Det glæder jeg mig til at se 🙂

1 Reply Last reply
          0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger