Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Lng

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    Breaking_News
    wrote on sidst redigeret af

Jeg har gennem en periode investeret en del i lng-sektoren med en forventning om gode afkast i de kommende år. Cheniere i Usa og flex lng i Norge er der hvor pengene er lagt. Men nu begynder tvivlen at trænge sig på i takt med at olieprisen suser nedad. Jeg er i tvivl om der stadig bliver noget at hente på de asiatiske markeder, når prisen på olie falder så meget som den gør og om lng-sektoren stadig ser så lys ud. Derfor overvejer jeg nu at stryge den lille gevinst, jeg allerede har, for at satse andre steder. Er der nogen her som kan have en mening om fremtiden for lng i 2015-2016 hvis olietendensen fortsætter?

1 Reply Last reply
    1
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør

Uagtet olieprisens fald, så er den amerikanske skifergas stadig meget billig for asiaterne. Jeg er derfor overbevist om, at LNG-sektoren har en god fremtid foran sig.

Det er så ikke ensbetydende med, at den enkelte kan træffe det valg, at reducere i beholdningerne på nuværende tidspunkt. Jeg har som tidligere nævnt ikke købt endnu.

1 Reply Last reply
      0
      • B Offline
        B Offline
        Breaking_News

Tak for input.
        Timing er jo meget afgørende, og måske oliens nedtur skubber tidspunkt for væksten i lng længere ud i tid. På den anden side er det jo sjovere at være med på opturen fra starten af, og så vidt jeg forstår på cheniere har de jo allerede sikret sig flere længere kontrakter, som jo alt andet lige må sikre økonomien noget og samtidig har de jo også en firstmover fordel. Hvilke overvejelser gør du dig om timingen for lng (kan du iøvrigt anbefale et sted, hvor man kan holde sig orienteret om netop dette marked)?
        Under alle omstændigheder har du jo ret i at det er op til den enkelte om der skal reduceres for nuværende. Den nød må jeg selv knække : )

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger