NY Tom Hougaard/daytrading tråd
-
Hvis du kan finde fra et andet land der kan lave en konto til dig, så er ThinkOrSwim gratis. De er vidst også de eneste der har TS history. Man skal bare smide lidt penge i kontoen og så er alt gratis, men igen man kan som dansker ikke lave en konto desværre.
-
God idé 4Profit. Jeg åbner en chat her på PI til formålet.
-
Daytraderchat her. Skal blot genoplives.
-
Hej Viking og andre,
Først og fremmest er det ret suverænt at møde en ligesindet udi Jigsaw/Ninjatrader.
Bortset fra det kan vi to sagtens dele viden med andre intereserede. Også i relation til som handler på orderflow og priceaction. Og det er jo sådan set ligemeget om det er på jigasaw ninja eller Xtrader eller anden orderbog /level2 profil de kigger på. Jeg har set at der også findes browser baserede orderbog handelsplatforme. Der ved jeg at der sidder store marketmakers på sådanne systemer.Jeg har ihvert tilfælde indset at være en en succesfuld handler ikke nødvendigvis behøver at sidde med en bestemt broker/handelsplatform/teknologietc. dvs. ninjatrader/jigsaw er ikke specielt nødvendigt for at lykkedes.
Apropos Etx platformen, den er helt sikkert cool nok - bare se på Tom Hougaard.
Jeg oplever selv efter et lille år udi i trading verdenen at nok ikke er forkert at sige trading er 20% teknik og 80% psykologi.
En anden kliche der også er kommet til mig her på det sidste er at vi er forskellige mennesker allesammen og vi skal finde vores egen måde at handle på. Det vil sige, hvilken handelsteknik passer til MIN egen psyke og tekniske mentale og økonomiske formåen.
Hvis vi ikke ved det og har gjort os tanker om dette, er der meget større sansynlighed for at vi fejler. Og ender i B-bogen hos en grådig broker...God weekend til alle.
Ps. Jeg ser frem til at vi finder ud af at får opstartet netværket udi Daytrading. En chat ville være et godt dagligt udgangspunkt , bortset fra at jeg pt. knokler medmit firma og realistisk først vil begynde og daytrade seriøst efter sommerferien. Men hvad med og mødes engang hver anden tredie uge og holde et lille oplæg for hinanden på skift hvor vi forklarer hinanden om vores supersetup.!
-
Spændende tråd. Er der nogen her, der har prøvet Tom Hougaards trading room?
-
Min kammerat har prøvet den med stor succes/profit
-
Hej Pete
du skriver at du har sendt mig en PM.
Men hvor skulle jeg modtage den??? -
Altså i min indbox??
Jeg har været hele denne tråd igennem og der er den ikke.
Ellers er du velkommen til at sende til
[email protected] -
-
Hej Carlo og Viking,
har i fået min pm og email?
-
hej flowtrader; Hvis det er den email du sendte for nogle dage siden så har jeg fået den, hvis du har sendt en i dag eller i går-- så er den ikke modtaget
-
Ja, det er kun en mail jeg har sendt og jeg ville bare rykke på ideen med hensyn til at lave en netværksgruppe her i København
-
Hej flowtrader. Jeg er ked af hvis jeg ikke har svaret præcist. Jeg er ikke på at lave en netværksgruppe, hvor vi fysisk mødes og laver informations deling. Jeg er derimod med hvis der er interesse for at lave en online netværksgruppe, hvor vi åbent diskutere Daytrading strategier baseret på order flow - evt. suppleret med lidt chat når Markedet er åbent i USA.
Jeg vil gerne have strategier og udfordringer i.f.m. Daytrading ud i det åbne rum således at alle der mener at de har noget intelligent at byde ind med kan deltage - det er den eneste måde vi alle kan blive lidt klogere på.
Når det er sagt så er det lidt bekymrende at dette medie på proinvestor bliver langsomt når tråden bliver lang
Lad mig høre hvad i andre syntes ?? - Er i med på at prøve at starte en ny tråd her på proinvestor der evt kunne hedde Daytrading / orderflow ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind