Vestas
-
Jeg gætter på 208 som lukkekurs i morgen.
Det er faktisk 1½ år siden, at Vestas har fået kurs-klø for et regnskab; men træerne vokser ikke ind i himmelen.
Jeg tror, der allerede tilbage i efteråret blev lagt en slagplan for, hvordan man får den bedst mulige Emission. Derfor gjorde man, hvad man kunne for at få bedst mulige Q4 – alt hvad der kunne fremskyndes af overleveringer m.v. blev fremskyndet til før d. 31/12. Og Q4 blev fremragende – men det bliver til dels på bekostning af det følgende Q1 som bliver endnu dårligere end normalt. Tror jeg.
I de kommende par uger finder den en bund i 190-195 - og herefter stiger den i en ny trend-kanal som har ca. den halve stigning af den nuværende meget stejle.
PS: Golf - har du solgt, siden du kommer med sådant et bud?... eller er du bare fuld...? Det er et fald på 33%..! Men fin joke.
-
Hej doodha.
Jeg læser altid dine indlæg med stor interesse, men her tror jeg du er faldet i med begge ben. Vestas er et nyt firma. Ingen bombastiske udtalelser, ingen dansk kariskmatisk tilgang, men i stedet en ydmyg resultatorienteret ledelse. Vi har i mere end et år set hvor tilsyneladende let det er at generere sorte tal i stedet for røde og på et produktgrundlag som ikke er ændret væsentligt. Der er faremomenter - de største skaber vi selv, men de informationer som vi alle kan tilgå tyder på at Vestas lander et solidt resultat i år. Slingrevalsen ser ud til at være ovre - vi får se.
Det skræmmescenario vi har oplevet under den tidligere ledelse skal glemmes, tavlen vaskes ren , og som investor se de nye muligheder der ligger i Vestas.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind