Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Tv program med Ditlev Engel

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
6 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • L Offline
    L Offline
    lyykkee
    wrote on sidst redigeret af

http://www.dr.dk/tv/se/indefra-med-anders-agger/indefra-med-anders-agger-1-8#!/19:26
    Man kan mene hvad man vil om Ditlev Engel, men at han kan opretholde et drive,humør og en optimisme, som det fremstilles her i programmet, på trods af alverdens kritik, hån mv. fra pressen, aktionærer og analytikere, det er imponerende! Der tager jeg hatten af.

1 Reply Last reply
    6
    • MIFM Offline
      MIFM Offline
      MIF

Vestas høvler den ene ordre efter den anden. Recharge
      Skriver om 81 MW i Brasilien kunden er Honda

MIF

Ps spændende med deres 3MW Offshore Møller de samler og har
      Testet i Esbjerg.

1 Reply Last reply
      0
      • troldmandenT Offline
        troldmandenT Offline
        troldmanden

27mw og ikke 81mw

1 Reply Last reply
        0
        • MIFM Offline
          MIFM Offline
          MIF

Ja jeg så forkert troede det var 27 stk. 3 MW møller men fint nok!

MIF

1 Reply Last reply
          0
          • MIFM Offline
            MIFM Offline
            MIF

Kuglen fornemmer vibrationerne i den ydre stratosfære! Er det en flyvende japaner eller en 5% meddelse?

MIF

1 Reply Last reply
            0
            • 1 Offline
              1 Offline
              120281

Tak for link. Faktisk et ok program. Men der er noget skummelt ved Ditlev da han først er i Dubai - derfra tager han så til "Asien" og griner da værten siger du skal til Japan - og han svare jeg skal til Asien. Programmet er optaget i 2013 og hans rejse er efter februar 2013.

Man ser med egne øjne hvor respekteret DE er i udlandet. Som Bent Nordberg også siger, så er han jeg IT Guy i vindbranchen. Da han snakker med DK politiker og siger - når Singapore ja dem snakker jeg da med om klimapolitik, så sig til hvis jeg kan hjælpe

1 Reply Last reply
              0
              • L Offline
                L Offline
                lyykkee

Ja jeg bed også mærke i hans reaktion i den situation - meget interessant efter min opfattelse!
                Men generelt syntes jeg faktisk, at vurdere udfra programmet, at pressen har givet en meget forkert opfattelse af Ditlev Engel. Jeg ved det ikke er meget at vurdere udfra et enkelt program, men alligevel. Jeg synes nemt, at man har kunnet få den opfattelse at Ditlev engel er inkompetent, usikker, eller hvad man nu skal kalde det, samt at han ligesom har mistet ''momentum''. Sådan den generelle måde han optræder på var jeg meget overrasket over og jeg vil sige, min tiltro til ham er blevet en anelse større, med det netværk og den respekt han har rundt omkring i verden i vindkredse, hvilket der ikke er noget tvivl om at han har! Han har lavet sine fejlvurderinger og lavet nogle store fejl sats, men jeg tror at fremadrettet kunne han meget vel være, den bedste frontmand for Vestas.

1 Reply Last reply
                1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                • First post
                  Last post
                0
                • Debatforum
                • Seneste
                • Populære
                • Bruger