Vestas og komponentisering
-
Alt fra skibsskruer til propeller i fly til rene droner i samme komposit som vindmøllevinger. Deres eget mobiltlf. selskab incl wifi via alle de møller de har opsat. Perfekt i fjerne egne hvor denne infrastruktur ikke er eksisterende Data storage i møllerne. Glasfiber både, de har allerede verdens hurtigste.
MIF or shall I say FIF
-
Når Vestas her forleden går ud og siger de vil lave noget med japanerne så er det taktisk fordi der må være mindst en anden stor interessant spiller et andet sted i verden, der er i spil. Miffen gætter på USA der ikke vil tillade et Vestas der er sammen med enten kineserne eller japanerne!
FIF
-
Læg mærke til shorts der dækkes langsomt ind. De kan ikke andet for der er ingen aktier til salg groft sagt. Så skal kursen op imod 55-60 før der kommer flere til salg. Pt smider de madding ud mens de bundfisker alt indenfor en fastsat grænse. Panikker de bliver det dyrt at dække ind men syndikatet arbejder sammen så de panikker næppe.
MIF
-
Du taler for døve øren MIF - de vil kun høre sig selv
-
Eller også vil de ud af den uforudsigelige elevatoraktie.......
-
Det kunne tyde på en agent der er bestilt til at købe ind for en anden handler med vedkommende direkte i lukkeaktionen eller via tlf. ordre? Så nærmer vi os jo noget spændende vil jeg tolke det. Ellers ville kursen ha fløjet op over 55-60 kr. vil jeg tro for at hente dem i lukkeaktionen blandt alle små udbud! Andre ideer?
MIF
-
Godt det fortjener Vestas noget stort er på vej det kan Miffen mærke. Den hvide ridder slår til og snart er Vestas verdens absolut største indenfor vindmøller ellers bliver de det med de penge de har med i rygsækken
Vestas skal blive på danske hænder jeg accepterer kun US overtagelse hvis prisen er ekstraordinær! Japan og Kina fuck U!
MIF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind