Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Volume i Genmab

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
11 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TheNoteT Offline
    TheNoteT Offline
    TheNote
    wrote on sidst redigeret af

Vi er nogle stykker, der i opturen påregner "loft" i området 102+, inden retracement i ca. 92-87-77 (mon dog den sidste er relevant, men ..), Selv tror jeg umiddelbart at vi fik det sidste flush igår - og idag skal så ende med den tunge ende nedad .. hvad mener du om det oplæg .. ?

mvh
    TheNote

1 Reply Last reply
    0
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user

Vi er nu steget 7 dage i træk og jeg forstår ikke helt hvorfor vi ikke ser mere gevinsthjemtagning. Det kan skyldes de små volumner på bunden og profitten faktisk er taget.

Jeg er ikke den rigtige at spørge om det tekniske, men jeg tror der snart kommer nyheder som vil rykke i aktien.

1. februar
      2. februar
      3. marts

Vil jeg kigge efter. Så kommer der et løftet slør på Duobody / Dara aftalen.

Hvis I ser på chartet fra 2008-9, så kan I se at der faktisk ikke var meget retracement nedefter. Det betyder dog ikke at der ikke vil være det opefter. Men spørgsmålet er hvor folk tager profit (eller om den er taget) eller hvornår man er hjemme. Der ligger en del trapped traders mellem 300 og 200 vil jeg tro.

Men er denne udvikling vi ser p.t. en del af en større akkumuleringsordre så tror jeg kun retracement vil være kortvarig og ikke stikke dybt og at news så vil hive den op igen.

Genmab er idag 5 milliarder værd, hvoraf de 1,3 milliarder er kontanter.

Det giver 3,7 milliarder DKK til et firma der har 2 blockbuster stoffer, hvoraf det ene er på markedet, i samarbejde med 2 af verdens største medicinalkoncerner.

De har aftaler som blot i milestones er omkring 7,5 milliarder værd, hvis vi regner med GSK, Novartis, Roche, Janssen og Lundbeck.

Det er det fundamentale. Teknisk er det ret interessant med stigningerne og volumen. Hvis du har nogle streger på et chart så vil jeg gerne se dem.

1 Reply Last reply
      1
      • TheNoteT Offline
        TheNoteT Offline
        TheNote

Se denne fra Alpehue:

gupl.dk | 526: Invalid SSL certificate

favicon

(gupl.dk)

1 Reply Last reply
        0
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Jeg tror ikke man får så meget ud af hans analyser. Sorry.

1 Reply Last reply
          0
          • TheNoteT Offline
            TheNoteT Offline
            TheNote

Kanalerne hhv. nedre og den øvre, som vi nu er oppe i er ret tydelige. Men du ser dem ikke ?
            Vi kan jo heller ikke være enige om alt

🙂

1 Reply Last reply
            0
            • S Offline
              S Offline
              Sukkeralf

Hvis ret skal være ret - og det skal det, så skal dit angivne milestones beløb ganges med 2 (og så har du i princippet kun Janssen milestones fra Duo+Dara). Vi ligger nok snarere omkring 17 milliarder.

Desuden synes jeg en vigtig pointe i dette er, at der ingen udgifter er til udviklingen af Daratumumab, DuoBody aftalerne med Janssen og Norvatis samt aftalerne med Lundbeck og Roche - og tillige er der låg på omkostningerne til Arzerra, hvor vi efterhånden nærmer os royalties der matcher udviklingsomkostningerne.

Dermed en mulig kæmpe upside uden Genmab skal have penge op ad lommen, alt imens de kan koncentrere sig om deres ADC samarbejde med Seattle Genetics og deres prækliniske pipeline.

Hertil kommer så HexaBody og yderligere aftaler på DuoBody og de mulige licensaftaler med Pfizer og Kirin på sigt.

Sidst men ikke mindst så er ovenstående meget fokuseret på penge, men tænk ligeledes på den erfaring Genmab kan trække på med alle disse kompetente partnere, som de kan trække med ind i deres egne projekter.

Har meget svært ved at se Genmabs nye strategi ende galt - der vil komme bump på vejen, men det er så bredt funderet denne gang, at meget endda rigtig meget skal gå galt, hvis vi ikke over tid står i en endnu bedre situation.

Mvh
              Sukkeralf

1 Reply Last reply
              3
              • faurschouF Offline
                faurschouF Offline
                faurschou

Den sidste uge har der været en stigning under stigende volume, hvilket er et godt tegn. Men i forhold til tidligere volumen i aktien, så synes jeg ikke, at stigningen er helt berettiget. Jeg tror, at aktien er havnet i et gammelt modstandsområde og nok skal sunde sig lidt (med mindre der kommer gode nyheder). Det scenarie jeg ser, er en kanal under udvikling.
                /faur

63690_Gen.jpg

1 Reply Last reply
                1
                • TheNoteT Offline
                  TheNoteT Offline
                  TheNote

Det er jo præcis det smarte ved Genmab. Du kan "trygt" investere i en stigende Aktie - og så optimere afkastet ved køb og salg på de rigtige tidspunkter. Det kan snildt give over 50-100 % alene ved svingtrading. Men finanskrisen .. og Fru Drakemann må siges at have givet et par sure opstød.

)

1 Reply Last reply
                  0
                  • HjulmandH Offline
                    HjulmandH Offline
                    Hjulmand

Vedhæftet er lidt streger der måske kan bruges.

Hjulmand

PS: Fremskrivning af grafer, er som at spå om fremtiden. Det er nyhedsstrømmen, forventninger og resultater der afgør retningen, ikke en streg på et stykke papir.

63692_TA_Genmab..doc

1 Reply Last reply
                    2
                    • A Offline
                      A Offline
                      actdk

Ser det samme som Faur. Lidt anden kanal, men mangler nogle punkter så er mest af alt vejledende...

Men på med de lange briller:

63693_marketstructure.png
                      63693_Gen_monthly__23_1_midtuge_.PNG

1 Reply Last reply
                      0
                      • A Offline
                        A Offline
                        actdk

Og så den spekulative..

Grøn boks kunne være suppleringsområde (hvis den da kommer derned)

63694_Gen_Weekly__23_1_midtuge_.PNG

1 Reply Last reply
                        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger