Vestas DE og dengamle CFO
-
http://www.vestas.com/en/media/news/news-display.aspx?action=3&NewsID=3160
I er alle bekendt med at Vestas nu indgår i en 'slåskamp' mellem den gamle CEO og daværende COO/CFO.
Jeg er pr tidligere indlæg jo BIAS'ed, men føler faktisk med den daværende CFO. Jeg vil som ansvarlig Vestas Aktie ejer have at en eventuel tvivl går til Henrik Nørremark; dette som altid når man er dansker. Hvis han er ukorrekt i handling, så skal han vel dømmes under Indisk lov. Vestas påberåber sig internatianal virke, så effektuer.
Danske Lov afgører i første omgang, men hvad er jeres mening? -
Har Nørremark en trumf i ærmet ?
Er der nogen her på PI , der har fantasi til at forestille sig , at Henrik Nørremark trækker Vestas i retten , uden at ha`sit på det tørre ?
Hvis Hr. Nørremark havde lavet noget , der ikke tålte dagens lys , ville han selv vide det og dermed også vide , at slaget ville være tabt på forhånd .
Mon ikke Hr. Nørregård har en trumf i ærmet ?
Hvad mener i ?
Mvh. Rizla.
-
For mig at se har han 12 mio., tilsværtning af Vestas samt et fortsat karriereforløb at vinde, og ikke ret meget andet end sagsomkostningerne at tabe. Han er jo allerede kommet i bad standing i erhvervslivet, i og med at Vestas offentliggjorde uoverensstemmelserne.
Har Nørremark andet valg end at stævne Vestas?
-
http://epn.dk/brancher/energi/alternativ/article4864285.ece
Festen fortsætter. -
Ekstra Bladet (jeg vil ikke vurdere avisens troværdighed) bringer i dag en artikel, hvor kilder tæt på processen sætter aftalen med MHI til 1,1 mia. kr. Det forlyder i samme artikel, at Vestas vil benytte MHI aftalen til en Emission (tage det sure med det søde).
Omkring situationen med Nørremark, så vil en Vestas repræsentant tage til Japan i næste uge, for at redegøre for episoden. Japanerne bryder sig ikke om uroen omkring Vestas.
Artiklen siger også, at MHI har indgået en aftale om havvindmøller med den Japanske regering.
-
Hej Triplus,
Har du et link? Det lyder lidt for specifikt til at det er en and....og man kan sige meget om EB, og det vil jeg undlade, men deres journalister vil ikke køre en erhvervshistorie uden at der var noget om det. De løber ihvertfald sjældent med den slags rygter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind