Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

har saxobank fjernet min. inskudet

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T Offline
    T Offline
    tola5
    wrote on sidst redigeret af

sad lige og læste lidt inde på seekingalpha om Optioner http://seekingalpha.com/article/693821-increase-yield-from-procter-gamble-by-systematically-reducing-your-cost-basis
    og kunne se nordnet som jeg har nu ikke har armikanske optioner, og da jeg nok mest er til udbytte aktier er det primer den armikanske børs jeg køber på. faldt så over saxobank som jeg også kigget på da jeg skulle have min finde en broker, men der have de en min. på 50k kan det virkelig passe det er væk nu ?

Og ved godt jeg nok ikke kommer til af handle optioner når jeg ikke har over 50k. men så var skiftet jo gjort og syns det er en dejlig detalje man kan overføre med dankort

ps ved godt Kurtage er lidt højre hos saxobank hanler for ca. 3-4k en gang om måneden ser ikke Kurtage som et så stor problem da jeg er i mine unge år 24 og er til min pension og med udbytte akter

1 Reply Last reply
    0
    • T Offline
      T Offline
      tola5

tak for svaret det er algevil noget forskel fra de 50k til de 15k men det er da lige før det må være på gresen til falsk markes førning det står nok et eller andet sted med småt når man opratter den men skemtet da selv deres side igenmen

1 Reply Last reply
      0
      • T Offline
        T Offline
        tola5

Hej Bryan tak for svaret må sige efter det du har for talt så vil jeg holde mig væk tør slet ikke tænke på vis man en gang for brug for hjælp

1 Reply Last reply
        0
        • ToxicAssT Offline
          ToxicAssT Offline
          ToxicAss

Chokerende men ikke overraskende. Tak fordi gav dig tid til at advare os andre.

1 Reply Last reply
          0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger