Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Har lige købt aktier i verdens første arbitrage bookmaker!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
4 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    MonteCristo
    wrote on sidst redigeret af

Hej, Jeg har lige købt en sort aktiepakke hos den nye bookmaker Yobetit.

De skriver at investorer med en sort pakke forventes en fortjeneste på 12.600 Euro allerede i 2014. Er der nogle her på siden som har erfaringer med spilleindustrien? Jeg tror det er en sikker investering. Online betting er jo steget voldsomt her de sidste år.

Hvad tror i? Får jeg tjent 12.600 Euro? 😄

Læs mere om det her:
    http://www.aquipapartner.com/tr/4fecc60e77051

1 Reply Last reply
    0
    • T Offline
      T Offline
      tola5

vist det er fågodt til af være sandt er det ofte også

1 Reply Last reply
      0
      • M Offline
        M Offline
        MonteCristo

Jo, men det er vel ikke ualmindeligt at selve markedføringsdelen har en struktur som kan minde om MLM?

1 Reply Last reply
        0
        • M Offline
          M Offline
          MonteCristo

Jeg syntes også det var lidt uoverskueligt. Derfor sendte jeg også en mail med spørgsmål og fik bekræftet, at det ikke er sådan, at du skal promovere siden for at få del af profitten. Man får normale aktier som kan sælges og som har stemmeret. Derudover får man også de såkaldte "globals" som man kan få flere af hvis man samtidig promovere siden.

Det anslåede beløb på 12.600 Euro er alene ved køb af en sort pakke ...at man så ville få flere globals ved samtidig at promoverer siden er jo noget andet.

Der er jo et reelt produkt som skaber værdi. Det er i modsætning til pyramide spil hvor det er strukturen alene som folk tjener på og hvor de sidste led kommer i klemme.

Jeg har stadig gode forventninger til produktet da de sammenarbejder med Rebel Betting hvis software jeg har brugt til arbitrage trading. Jeg tror ikke de ville ligge deres gode navn til noget som var rent pyramidespil 😉

1 Reply Last reply
          0
          • AnalyseThatA Offline
            AnalyseThatA Offline
            AnalyseThat

Admin bør slette sådan et indlæg som blot promoverer et produkt fra en helt ny bruger, som tror man kan komme ind og spille dum.. Ja, han er dum. Han er blevet taget i røven af et skjult pyramidespils, som forsøger at ligne en mellemting mellem en død cat som hopper, en decending triangel, en afdanket Saxo og en smart aktiejunkie.

Men een ting er sikkert: tråden er startet for at sælge noget herinde... Fint nok køb en reklame i siden, men tag og sælg dit lort til lidt dummere folk end dig selv....ikke ved at spørge om nogen er klogere, og kan svare på dumme spørgsmål. Pis på mit sukkervarefremstillede rugbrødsmåltid kan have forekommet.

1 Reply Last reply
            5

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Debatforum
            • Seneste
            • Populære
            • Bruger