Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Teva - Novo

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    Hyst
    wrote on sidst redigeret af

Teva - Novo

Det var en interessant uge, hvis man har begge aktier- one way or the other!

Teva vil fortsat stige er min opfattelse, og Novo vil rette sig en del, med køb af produktion og endelig analyse af fase 3 data.

Kom for sent i dag og kunne ikke fiske til 575.

Jeg vil forsat holde begge aktier - skulle man have solgt Novo i 1000 tja - men jeg har ikke dealer evner.

Nogen sagde at guld kan købes for dyr, men ikke engang han havde troet dette fald i Novo - tror jeg.

1 Reply Last reply
    3
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user

Sidder og bider mig i skægget. Havde en anelse om at datoen havde en betydning, og ville købe Bear x10 i Novo til morgen... men dumpede testen, Stupid me! Nå, jeg fik købt lidt i 540, og det tror jeg ikke kan gå galt. Bliver int. om TA- ender med en test af 666, for så er jeg exit for nu.

1 Reply Last reply
      2
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Det var i øvrigt en kunde hos Spar Nord Bank, der udløste SL-balladen.

1 Reply Last reply
        2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger