Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Video: Forsvars-aktier fokus på Qinetiq Group + Tomra Q2 nyt

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • E Offline
    E Offline
    Enkle_Aktier
    wrote on sidst redigeret af

youtube.com/watch?v=VhxqjGFktik&t=605s&pp=ygUTUWluZXRpcSBHcm91cCBha3RpZQ%3D%3D

Forsvars Aktier - krigs aktier - vaaben aktier - ja de skifter navn alt efter hvad markedet syntes om dem men siden Rusland startede deres invasion af Ukraine er aktierne fløjet op i denne branche. Og med god grund for ordrene vælter ind, måske kun overgået af dem der sælger overlevelseskit og prepper kurser. Jeg har fået flere spørgsmål til om jeg investerer i branchen og i april fandt jeg et selskab som ikke var stukket helt af og som har leveret stabilt i mange aar.

0:00​ Intro
    1:02​ Forsvarsaktier Generelt
    5:45​ General Thomas giver sin ekspert mening
    7:18​ Qinetiq Group
    9:45​ TOMRA
    11:50​ Min portefoelje / Tomra salg
    12:40​ HUSK at stemme !
    13:30​ afslutning

Denne video kommer altså til at handle mest om det - men vi skal også lige have kigget på TOMRA som er kommet med regnskab som markedet sendte aktien op med 10% paa. .

1 Reply Last reply
    3

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger