Skal markedet ned nu? Hvad kan vi lære af optionsmarkedet?
-
Hej alle,
Jeg har lige lavet en lille video, hvor jeg kloger lidt i, hvor markedet muligvis skal hen i den kommende tid.
Her bruger jeg Fear&Greed indekset og helt specifikt den del af indekset, der hedder Put/Call-ratio.Jeg har været inde på den tidligere, men her ser i lidt historik fra i år, der viser, at den har været rimelig god til at spotte toppe og bunde i store dele af året.
Dette er ikke mit forsøg på at spå præcist om markedet, men i stedet mit bud på, hvordan vi kan bruge statistik og mønstre, der gentager sig, til at få en ide om det er nu, vi skal gå hårdt ind i markedet eller om vi lige skal lette foden lidt fra bremsen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind