Modregning fra First North Sverige
-
Hej, jeg hørte med et halvt øre i millionærklubben, at man ikke kan trække et tab fra aktier handlet på First north Sverige. Jeg har eks gomspace, som jeg gerne vil sælge for at modregne i en anden gevinst? Kan nogle hjælpe med afklaring.
-
Den kan vel godt modregnes i gevinster, men ikke bruges som fradrag i alm indkomst. Som jeg har forstået det.

-
Nok disse nye regler der diskuteres i mill klubben https://www.shareholders.dk/perspektiv/aendrede-skatteregler-for-first-north-aktier
-
Altså: Aktier på First North vil få samme skattemæssige behandling som aktier på hovedbørsen, det vil sige tab kan kun fradrages i gevinster på aktier.
-
Dejligt. Mange tak for afklaring, Aps invest.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind