Regnskabsambitioner, krig i Israel og Bavarian Nordic
-
Regnskaberne for 3. kvartal kommer. Og det store spørgsmål er om selskaberne vil være i stand til at leve op til det investorerne allerhelst vil høre: vækst. Værterne kommer også ind på investeringscasen i Bavarian Nordic og AMBU. Derudover kommer de ind på situationen i Israel, og hvordan det påvirker oliepriser, fragtrater, mm.
00:00 - 01:02 Intro
01:02 - 05:14 Kvartalsregnskaberne kommer
05:14 - 05:36 Demant - alle gode gange 3 (opjusteringer)?
05:36 - 08:47 Pandora - Smykker sig med den gode udvikling
08:47 - 15:32 Krigen i Israel - hvad betyder den?
15:32 - 19:33 AMBU - "vækstskepsis" og hvad så?
19:33 - 27:09 Bavarian Nordic - et regnskabsmæssigt non-event? -
Kære Hansen og Larsen - tak for en fin aktuel gennemgang af aktuelle investeringscases. Jeg er helt enig med jer ang. Bavarian Nordic, som jeg har fulgt i en årrække, og derfor oplevet både Blu Sky scenariet og "bunden" - både kursmæssigt og debatmæssigt.
Det spændende i de kommende uge op til Q3 den 15/11 bliver analytikernes udmeldinger om aktiens værdi. Jeg mener jo, at den er undervurderet ved den aktuelle kurs. Kan de holde en gennemsnitlig omsætning på ca. 4-5 mia. kr. de kommende 3-6 år med et EBITDA på omkring 1,0-1,5 mia. kr. må aktien være mere værd end dagskursen på ca. 140 kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind