Investeringspodcasten 185: NVIDIA, Ørsted og hvad så?
-
NVIDIA har leveret regnskab. Og selvom forventningerne var tårnhøje, blev de indfriet - og lidt til. Men hvad betyder det egentlig for aktiemarkederne de kommende måneder? Det vender Hansen og Larsen i ugens afsnit!
De taler også om Ørsteds potentielle nedskrivninger, kursfaldet og investorernes forventninger fremadrettet. Og til sidst vender de USA, som alle kigger på, Kinas mulige vej op af aktiehullet - og Coloplast, der har solgt nye aktier med rabat.God fornøjelse!
00:00 - 01:24 Intro
01:25 - 04:30 Ørsteds potentielle nedskrivninger
04:31 - 07:21 Coloplast sælger nye aktier med rabat
07:22 - 10:20 NVIDIA leverede varen - og lidt til
10:21 - 14:19 Derfor kigger alle på USA
14:20 - 19:48 Er Kina på vej op af aktiehullet?
19:49 - 27:07 Endnu en udfordrende september
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind