Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Opdatering: Novo - Zealand Pharma - Bavarian - ALK - Genmab

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
6 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    I den forgangne uge er der sket mange positive ting hos de selskaber, vi følger på Proinvestor.com. Novo Nordisk er for alvor kommet på folks læber, efter fedmemedicinen har ramt på markedet. Aktiekursen hos Zealand Pharma er steget pænt oven på regnskabet i sidste uge, især pga. meddelelsen om, at man går i fase 3 med et stof mod fedme. Bavarian Nordic har præsenteret rekordregnskab - men hvilken fremtid kigger selskabet ind i? Hvor stort skal de satse på forskning? Det og meget mere i denne uges opdatering på biotek og pharma.

    1 Reply Last reply
    11
    • V Offline
      V Offline
      VærKritisk
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      Interessante og meget rammende betragtninger. Tak for dem.

      1 Reply Last reply
      7
      • B Offline
        B Offline
        B.Andersen
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        God opsummering. Utroligt som nyhederne vælter ind omkring Novo.
        Spændende om hvad der kommer af nyt om Zealand Pharma i Q&A i dag.

        1 Reply Last reply
        6
        • H Offline
          H Offline
          HanneP
          wrote on sidst redigeret af
          #4

          B.A..Der kommer sjældent deciderede nyheder på Q&A. Det er som regel uddybninger og forklaringer omkring pipelinen på spørgsmål fra "nørderne" (og stor tak til dem). Akkurat som vi har set det ved Q&A med Genmab gennem årene. 🙂

          1 Reply Last reply
          6
          • W Offline
            W Offline
            Weee
            wrote on sidst redigeret af
            #5

            @helge

            Har et spørgsmål til Zealands Q & A vedr Glepaglutide.

            Teduglutide fra 2012 blev først godkendt til behandling af korttarmssyndrom i Danmark sidste år. Medicinalrådet skønner at ca 65 patienter vil blive behandlet over de næste 5 år.

            Da Zealand startede deres forsøg med Glepaputide var der ingen konkurrenter. Vectivbio blev opkøbt efter deres fase 2 forsøg med Apraglutide som viser bedre resultater end Glepaglutide. Dem der opkøbte Vectivbio har vel også været i spil i forhold til Glepaputide - men har vurderet at alternativet var bedre.

            Ud fra ovenstående : hvordan vurderer du Glepaputide muligheder for at nå markedet? Og mener du der er plads til 2 produkter når kundegrundlaget er så småt?

            Weee

            Håber der er plads til kritiske spørgsmål:)

            1 Reply Last reply
            6
            • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
              Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
              Helge_LarsenPI-redaktør
              wrote on sidst redigeret af
              #6

              Hej Wee, Godt spørgsmål. Desværre har vi alt for mange spørgsmål inde allerede. Derfor blev der lukket for flere forleden dag af hensyn til vores tidsramme på afviklingen.

              Fremover skal du huske at stille spørgsmål i selve Q&A-chatten. Du kan ikke stille dem andre steder.

              Stil dine spørgsmål i god tid ved næste Q&A. Vi har først til mølleprincippet i forholdet til moderationen af spørgsmål.

              PS: Spørgsmål med samme tema som dit er stillet i tidligere Q&A. Transcript på disse finder du i værktøjslinjen øverst på sitet.

              1 Reply Last reply
              5
              • P Offline
                P Offline
                ProinvestorNEWS
                wrote on sidst redigeret af
                #7

                ProInvestor.com har fredag d. 25. august afholdt online Q&A med Zealand Pharmas CEO Adam Steenberg.

                Transcript: https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/ir/cms/QA-Zealand Pharma 2023-08-25.pdf

                1 Reply Last reply
                3

                Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                With your input, this post could be even better 💗

                Tilmeld Log ind

                • Log ind

                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                • Login or register to search.
                • First post
                  Last post
                0
                • Debatforum
                • Seneste
                • Populære
                • Bruger