"Solide ordrebøger i installationsbranchen"
-
"Alle" siger at alt indenfor byggeri er dårligt. Er det virkelig rigtigt?
"TEKNIQ Arbejdsgiverne er arbejdsgiver- og erhvervsorganisation for el, vvs og metal og en del af Dansk Arbejdsgiverforening."
"Både el- og vvs-installatørerne har ordrer flere måneder frem. Og antallet af måneder stiger i øjeblikket - særligt i vvs-branchen, viser nye tal fra Dansk Statistik.
Både el- og vvs-installatører har travlt i øjeblikket, og det ser ikke ud til at ændre sig lige foreløbigt. Således viser de nyeste tal fra Dansk Statistik en stigning i hvor langt frem i tiden, el- og vvs-installatører har ordrer i bogen. Elinstallatørernes ordrebøger er i juli fyldte 7,9 måneder frem, hvilket er en stigning på 0,2 måneder sammenlignet med måneden før. For vvs- og blikkenslagervirksomhederne er den tilsvarende stigning på knap 1,5 måneder frem - fra 4,4 måneder til 5,9 måneder."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind