Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Canada Nickel Company

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • V Offline
    V Offline
    vilja
    wrote on sidst redigeret af

Jeg har vedhæftet præsentationen fra et pitch i en aktieklub for nylig, den handler om Canada Nickel Company, som er en Canadisk developer, der kommer med spændende nyheder i dette kvartal.

Præsentationen kan læses her:
    https://drive.google.com/file/d/1hTqT0roocFUeva2STAClPGWpBwI6_c7g/view?usp=sharing

1 Reply Last reply
    3
    • M Offline
      M Offline
      Milito

Det er først nu at jeg ser din debattråd efter at jeg kommenterede din anden.

Selv forsøger jeg at følge med i hvad der foregår i det norske og svenske med batterifabrikker og deraf tilhørende værdikæde, hvor jeg tror på at det i sammenspil med EUs CRM Act kan skubbe gang i et par interessante mineprojekter i vores nabolande. Omend at CNC er canadisk, så vil jeg bestemt undersøge det nærmere.

1 Reply Last reply
      2
      • V Offline
        V Offline
        vilja

Canada godkendte i forrige uge et budget der bla. giver tax credits til Capex for mineselskaber der udvikler og bygger produktion til kritiske metaller: https://www.budget.canada.ca/2023/report-rapport/chap3-en.html

USA har deres IRA, som også giver massiv støtte - jeg investerer ikke i Europa, de er simpelthen (desværre) for sløve ift. resten af verden.

1 Reply Last reply
        1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger