Pension og "pengemarked"
-
Pensionsrådgiver snakker om pengemarked som alternativ til investering, som man som kunde ikke kan slippe for. Konto med rente er helt umuligt da det absolut ikke tilbydes. Pengemarked er i danske kroner og følger kronens kurs. Rådgiver sagde at man har tabt 2,8 % de seneste fem år hvis man har været i pengemarked. Har i nogle anbefalinger/meninger?
-
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://da.m.wikipedia.org/wiki/Pengemarked&ved=2ahUKEwjDwvCvy5L9AhX6TaQEHRZDA7EQFnoECAcQAQ&usg=AOvVaw0KPVAsm0Rb2R-qSOVO04QY
Rådgivere er søde mennesker, som jeg personlig ignorerer; andre kunder/klienter har utrolig nytte af disse personer. Det er vel et spørgsmål om hvor erfaren en investor du er? -
Ja hvad er en erfaren investor egentlig for en fætter. En erfaren murer, bilmekaniker bruger vel over 10.000 timer på bare grunduddannelsen og en læge vel nærmere 20.000 timer. Så for at kunne kalde sig en erfaren invesor er det nok nærmere de 20.000 timer end de 10.000 man skal have investeret i dygtigåre sig. Så vel rimlig logisk at der er mange som benytter en rådgiver på lige fod som mange benytter en bilmekaniker eller en læge når bilen eller maven ikke er på toppen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind