Matas
-
Godt nytår til alle.
Inden det hele bliver alt for pessemistisk, se engang på Matas. Ved godt de ikke vækster så meget som under corona, men mon ikke de klarer den. Lav p/e lav kurs og momentum bygges op.
Det er ingen købsanbefaling, men mit depot er næsten fyldt igen. Synes også det ligner comeback til fls. Dem har jeg også masser af, både dyre og billige. Det hele skal lagres nogle år, så får de fylde. -
Matas er bestemt et fint firma, og jeg har længe været fristet til at købe. Jeg kan dog være bange for, at vi er på vej ind i et 1ste halvår af 2023, hvor især aktier, der peger mod den private forbruger, kan få det meget svært.
Matas behøver ikke nødvendigvis selv at blive så hårdt ramt af en recession, men de kan let blive revet med ned. Eller sagt på en anden måde, jeg tror ikke man risikerer så meget ved at forholde sig afventende.
Om FLS så har jeg lige taget lidt gevinst ved at sælge 1/3 af beholdningen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind