Algoritmehandel.
-
Vi ved det hele. Det er svindel og bedrag og ikke til at stole på. Og de kloge narre de mindre kloge.
Og det er der kommet en fin rapport ud af, sikkert betalt finansfyrster og Donald Trump.
Men alligevel - hyg jer med den. Der er "kun" 23 sider om banditterne i habitter:
-
Har læst den, det kunne være mere interessant at læse en hvis der var en mere nutidig. Denne er fra februar 2016.
Det er OMX der har anmeldepligten hvis de opdager noget kriminelt, de skal simpelthen angive deres egne kunder!
Godt gået finanstilsyn, der er heller ikke anmeldt nogle forhold siden 2008, læste jeg i Berlingske i fra 2017 eller 2018, så du kan nok forstå det er de "rene engle".
-
Undskyld! Jeg har indsat et forkert link. Hvis jeg er heldig bringer nedenstående direkte til 2022 rapporten:
https://finanstilsynet.dk/-/media/Nyhedscenter/2022/Udviklingen-i-algoritmehandel-under-MiFID-II.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind