Millionærklubben er en julefrokost klub
-
Det er åbenbart ikke seriøst med investeringerne i millionærklubben.
"»I min Millionærklubben-portefølje er jeg er alt, alt for langt bagefter Lau. Det kan jeg jo simpelthen ikke gå til julefrokost med,« siger forvalteren muntert og tilføjer, at han nu prøver at rette op ved at købe Bavarian.
Michael Friis Jørgensen hejser advarselsflaget, fordi det er enormt risikofyldt at satse massivt på en enkelt aktie. Han satser kun så tungt på Bavarian Nordic for at slå en anden af Millionærklubbens faste forvaltere, Lau"
De markedsfører sig ellers som store guru'er.
Jeg troede faktisk at det var lidt seriøst.
-
Helt enig. Men de har jo også haft mange "kloge" gæster inde som med forskellige strategier fører sig frem. De har stort set alle haft deres mærkværdige kæpheste og sære begrundelser for IKKE .. at opretholde maksimal profit. Nemlig at købe og sælge i rette tid.
Så man skal lytte for at blive klogere, I RELATION TIL SIG SELV !
Men portefølgemæssigt skal man altid gøre det man har forberedt grundigt på, sat sig godt ind i og .. forstår det bedste man kan ! Derved får man som regel det bedste afkast samtidig med at man har ro i maven !
DIN KANT .. er der hvor DU .. er skarpest !
(og for lau er det altså olie og tank !)
mvh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind