Bergen Carbon Solutions - Q4 update og fabrik opstart Q1-23
-
Så har BCS rapporteret deres første indtjening. Langt mere interessant er de aktive planer om at bygge 2 stk fabrikker og aktiv dialog med kunder. Offtake aftaler forventes. Emission gennemført til at finansiere fabrik #1. Her kan jeg kun anbefale at man investerer lidt tid i at kigge ned i selskabet. Potentialet er enormt.
-
Øjs, efter et langt blodbad hvor en af de største ejere har solgt sig ud, en tids-forsinkelse på pilot fabrik og makro har gjort sit stygge indtog på vækst aktier, så kom der endelig bingo. BCS er lykkes med et tech breakthrough hvor de genbruger elektrolytten i deres process. Ny strategi lanceret og børsmelding om MoU med syd koreansk HUCHEMS der er stor kemi koncern
https://www.finansavisen.no/finans/2023/03/29/7997708/finansieringsnyhet-sendte-aksje-opp-28-prosent
BERGEN CARBON SOLUTIONS AS (BCS) ENTERS INTO A MEMORANDUM OF UNDERSTANDING (MOU) WITH HUCHEMS TO ESTABLISH A PARTNERSHIP AND TO COMMERCIALIZE BCS TECHNOLOGY AND CNT BUSINESS IN THEIR TERRITORY. Aftalen nævner helt syge mængder.
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1007623286Jeg har selv aktier og tror på BCS har fat i en disruptive teknologi.
Jeg har siddet med på en vild kurs rejse 40 --> 80 --> 8 --> 10 --> ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind