Annonce - Prøv økologiske kaffekapsler
-
Efter aftale med Helge er her et tilbud på økologiske kaffekapsler, der er kompatible til Nespresso.
Lige nu kan du prøve 5 varianter af vores velsmagende økologiske kaffe i bionedbrydelige kapsler.
Prisen er 24 kr. for 25 kapsler og herefter 149 kr. for en kasse med 60 kaffekapsler.
MyCoffee er startet af iværksætteren Dina, der på bare 2 mdr. har pakket mere end 5.000 kasser med kaffe og har nu mere end 1.000 glade faste kunder.
Jeg har investeret i Dinas virksomhed for at hjælpe hende i gang.
Nicolai
-
Jeg har en Nespressobutik som nabo i Rødovre Centrum. Lige siden den åbnede for nogle år siden har den været fyldt med kunder fra morgen til aften. Uforståeligt for mig som foretrækker Gevalia fra kaffemaskinen.

-
Når Helge - The mainMan - støtter jeg - bestiller nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind