Grønt kursfald
-
Hej,
Er netop startet med investering og glæder mig til at blive klogere på aktier m.v.
Har købt DK invest small cap (DK0060244242) i november og som på den tid gav mig 6% plus.
Det satte den over styr i dag, og væk var gevinsten. Det har jeg som sådan ikke problemer med, men jeg søger svaret på hvorfor den går tilbage med et så forholdsvist stor minus for en investeringsforening. Jeg har søgt på om der udbetales udbytte, men kunne kun finde ud af at der først udbetales i foråret! Nogle der kan give mig et svar på det store fald i dag.Håber at jeg med tiden kan finde den rette jargon i dette forum.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind