Alternativer til Euroinvestor
-
Denne side opfylder mine behov, så jeg har ikke behov for andre steder. Når jeg taler om danske aktier.
-
Her på siden finder du de fleste tidligere skribenter fra Euroinvestor.
Vil du have anden debat, så er det på Facebook i de utallige aktiegrupper som findes.
Du kan eventuelt starte med gruppen som hedder Proinvestors Aktiesnak med 30.000 medlemmer.
-
Hej
Jeg bruger shareville's debat sammen med proinvestor.. det er mit bedste bud.. på shareville får du debat med andre nordiske lande, men lidt som euroinvestor nu.. kræver det at du kender, den aktie du vil søge kommentar og info om..
så
Jeg bruger proinvestor til at få input omkring, aktier jeg ikke kender.. og så skriver jeg navnet i shareville og finder lidt mere info da der er flere som kommenterer..
Håber du kan bruge det til noget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind