Bedste oscillators?
-
Der er i princippet ikke nogen, der er bedre end andre. Det handler om at lære dem at kende og de signaler de giver og så handle på dem.
Jeg bruge slow stocastic, OBV, MACD og EMA8. -
Jeg ved ikke om man kan finde historisk afkast af oscillators. Tror ikke man kan bruge det alene. Jeg bruger price action sammen med i form af candlesticks.
Tager man f.eks RSI, så vil det ikke fungere at købe når den er lav og sælge når den er høj, da den kan ligge længe i oversolgt eller overkøbt område.
Man kan bruge kryds af glidende gennemsnit i trending markeder, men det vil give stor minus i konsuliderende markeder. Så igen, de kan ikke bruges alene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind