Biotek, biometri og tank i Millionærklubben.
-
Jeg var i studiet i dag. Selskabsspecifikt omtalte vi bla. Genmab, Bavarian, Zealand Pharma, Biotec Pharmacon, Bioporto, Fingerprint Cards, Precise Biometric, Avance Gas Holding, Dorian LPG m.fl. Podcast:
-
Genmab og Fingerprint Cards i Børsen Play fredag d. 4. december 2015.
Genmab:
Fingerprint Cards:
-
Hverken Lau eller Lars yder denne fantastiske aktie retfærdighed. I værste fald får lytterne ikke et et kvalificeret grundlag, at handle på. Derfor er jeg rigtig glad for, at du kan påtage dig den opgave.
jeg anbefaler altid mine aktie-interesserede venner, at gå på Proinvestor og se, hvad der rører sig.
Tak, Helge - du er min foretrukne aktie guru.
-
Tak Jolka, Det er jeg glad for at læse.
Lau er nu god til at stockpicke. Hans strategi er bare på den ultra-lange sigt. Her passer hans picks ikke helt optimalt til retningslinjerne i radioprogrammet med et års sigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind