En spændende udbytteaktie
-
Hvis du har læst mit sidste indlæg, hvor jeg forklarer en investeringsstrategi til den langsigtede investor, så kan det være at du finder dette endnu mere interessant. I indlægget her går jeg over en af de aktier, jeg synes ser spændende ud og laver en gennemgående analyse af selskabet.
Oneok (NYSE: OKE)
Sektor: Energi - Olie og Gas produktion
Market cap: 8.12B
Earnings: 3. novemberKort info:
Oneok er en af USA's største gas producenter. Oneok ejer 41.2 procent af Oneok Partners L.P., som er et af de største Naturgas selskaber i USA. De ejer bl.a. NGL systemer som Udbyder NGL i midten af USA, Permian og i Rocky Mountains. Oneok har hovedsæde i Tulsa, Oklahoma. Firmaet blev opført i år 1906.
Oneok's hovedforretning ligger i NGL, altså Natural Gas Liquids. I 2014 splittede de firmaet i to. ONE Gas og Oneok. ONE Gas' forretningsområder ligger primært i Natur Gas distribution.Da der er en masse billeder i analysen kan du se resten her: http://www.egsvang-trading.dk/bl.../en-spaendende-udbytteaktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind