Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Taser (TASR) Regnskab er ude.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Michael_KrasnikM Offline
    Michael_KrasnikM Offline
    Michael_Krasnik
    wrote on sidst redigeret af

I dag er Taser (TASR) kommet med regnskab, som har været ventet af mange, inkl. undertegnet. Der er fremgang på alle områder, og specielt deres kamera og video back up (AXON & Evidence) som jeg holder øje med, viser betydelig fremgang.

Jeg havde dog håbet på en større generel fremgang, og tror desværre vi skal ned fra dette niveau. Deres p/e er nu højere en GoPro´s som tjener betydeligt flere penge, men som forsat er under pres fra IPO aktionærerne.

Står valget mellem TASR og GPRO, så ville jeg afvente lidt endnu, og så købe GPRO når IPO aktierne tynder ud.

http://www.nasdaq.com/press-release/taser-reports-record-quarterly-revenue-of-468-million-20150226-00395

1 Reply Last reply
    1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger