Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Skal olien op eller ned?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Michael_KrasnikM Offline
    Michael_KrasnikM Offline
    Michael_Krasnik
    wrote on sidst redigeret af

Jeg har ikke noget svar på dette, men heldigvis er der andre "eksperter" som ved bedre. Citigroup siger USD 20, andre siger USD 200. Jeg er virkelig glad for vi har eksperter på området som kan guide os andre.

Hvad gør vi andre så? Enten tror vi på den ene, eller vi holder med den anden. Hvem siger investering er svært?

MEN hvem bestemmer egentligt hvad kursen skal være? Jo det er egentligt meget nemt, for det gør vi. Ikke dig og mig, men andre med væsentligt større midler, og derfor gælder det om at løbe efter dem. Ikke at de altid har ret, men de har det ofte.

Hvad gør den smarte? Personligt gik jeg "all in" i OKE og REN, sidste uge (Gas og olie) grundet teknikken. Jeg forstår mig ikke på de geopolitiske disponeringer eller på makroøkonomiske forhold, så det er lidt nemmere at kigge på graferne, og løbe i hælende på de andre.

En af verdens største kapitalforvaltere, BlackRock, har næsten fordoblet deres investeringer i olierelaterede virksomheder, og mener selv at olieprisen nu har bundet.
    De er enige med mig, eller så er det mig der er enige med dem. 😉 Vurder selv, men jeg tror tiden for olierelaterede investeringer er helt rigtig nu.

Held og lykke.

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

1 Reply Last reply
    1
    • Michael_KrasnikM Offline
      Michael_KrasnikM Offline
      Michael_Krasnik

.

1 Reply Last reply
      0
      • C Offline
        C Offline
        Clydesdale

Den sidste tønde bestemmer prisen på de andre.

Fastly error: unknown domain uk.businessinsider.com

favicon

(uk.businessinsider.com)

Synes ikke 20 dollar virker realistisk.

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger