Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Stærkt regnskab fra Bakkafrost

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

Link til regnskab og præsentation:

http://www.hegnar.no/bors/artikkel523472.ece

1 Reply Last reply
    1
    • M Offline
      M Offline
      mccarthy

Hej Helge. En lille vrøvlehistorie.
      Engang imellem skal man lige læne sig tilbage, nyde det gode vejr og tænke tingene igennem inden man handler på børsen. Jeg ville swappe NovoZ for Novo, fordi NovoZ just har givet en god gevinst; en gevinst som jeg mente skulle i Novo inden regnskabsaflæggelsen ( Novo er dykket p.g.a. et fransk selskab Sanofis regnskab - Novo er i mine øjne ikke ramt af samme problemer som det stakkels franske selskab og jeg forventer et særdeles godt regnskab.). Jeg fik solg NovoZ til min ønskede pris, men atter faldt jeg i fælden omkring 20% reglen på pensionsdepoter således at køb af Novo var ude af billedet.
      Og her kommer moralen; fordi jeg havde læst ProInvestor og atter kom over Bakkafrost indlæg - en Aktie som jeg har fulgt gennem længere tid - og samtidig med at Bakkafrost aktien tog et lille dyk efter et ellers godkendt regnskab, så brugte jeg da NovoZ pengene til et opkøb af denne Aktie. Impulsivt, men så må vi se om det bærer frugt.
      Ingen tvivl om at Bakka p.t. kan noget som andre fiskeopdrættere ikke kan; men er det p.g.a vilje, stædighed eller er der en konkret forretningsmodel? Er det det sidste så ligger der et potentiale i aktien, og er det vilje og slid så går det som altid galt. P.g.a. mangel på tid så vil jeg kun følge aktien gennem dine anbefalelsesværdige indlæg her på sitet.

1 Reply Last reply
      1
      • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktør

Hej mccarthy, Jeg fortæller om Bakkafrost på mandag i Millionærklubben på Radio24/7. Jeg mener, at der er flere kursstigninger at hente i selskabet, men også andre i laksesektoren generelt. Jeg lægger efterfølgende linket til en podcast her i tråden.

Den helt store ekspert på Bakkafrost her på PI er Investor1989. Han skriver om aktien i "Aktiechatten".
        Historikken finder du her:

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger