Biotek-snakken — August 2024
-
Kort video: Der er gang i debatten om Anavex, efter selskabet på en alzheimers-konference kunne melde gode data ud. Genmab og Novo kommer med regnskab i næste uge - hvad forventer Helge Larsen af det? Efter paniksalg i Gubra-aktien er kursen igen ræset opad. På samme måde har der også været udsving i Zealand Pharma-aktien. Helge Larsen giver et bud på en forklaring og forventninger til kurserne fremover i fedmesektoren https://proinvestor.com/boards/121628
-
@The Dude - her efter luk vil jeg gerne svare. Jeg har helt perifert holdt øje med Infant Bacterial Therapeutics. Fik ikke taget en købsbeslutning (brugte tid på at gennemgå deres website & regnskab mv.) under kurs 120 og den løb bare der op ad og op ad til ca. kurs 134. Men købte på tilbagefaldet til snitkursen præcis kurs 119 og den fylder nu ca. 2,80% i min portefølje. SEB vurdering på kurs SEK 450 er den krog som jeg hang min hat/købsbeslutning på.
-
@exitnu (IBT) - tak for input. Jeg impulskøbte et par små og forsigtige poster til et snit på 110. Har prøvet at læse op på hvad jeg har hældt penge i her til eftermiddag/aften (har også været med i både Xbrane og Calliditas - svensk biotek er virkelig fugl eller fisk for tiden). Mine tanker er at en kontantbeholdning på ca. 300 mio. SEK og en burnrate på 25-30 mio. SEK i de foregående kvartaler er ok - formentlig ikke en kriseemission ala Xbrane lige om hjørnet...
-
... på den negative side synes der ikke at være meget omsætning i aktien. Måske fordi der er få aktier, og nogle få investorer sidder på store poster? Så en lodseddel på aflæsningen af fase 3 forsøget her i Q3 - ikke meget andet at hænge hatten på. Og uanset om det så bliver positivt eller negativt kan den lave omsætning give ekstra store kursbevægelser. Ikke klogt at satse hele butikken her, men nu får den lille post chancen i min portefølje. Andre tanker om aktien
? -
Godmorgen

-
Madrigal's MASH drug Rezdiffra blows past estimates in Q2 https://firstwordpharma.com/story/5883184
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind