Biotek-snakken — Juli 2024
-
Acarix er en STOR lodseddel….får de virkelig det HELT store gennembrud, så bliver det voldsomt….får de aldrig rigtig gennembruddet dør den nok stille og roligt fordi investorerne ikke orker flere udvandrende emissioner
Det har godt nok været en lang ørkenvandring de sidste 5-10 år, men noget er der da begyndt at ske i USA. Vi får se, hvad fremtiden bringer 
-
Markedet og potentialet er gigantisk, men det kræver ligesom at Cadscor systemet for alvor bliver mainstream på lægeklinikkerne. Og der er et stykke vej, men omvendt kan det gå rigtig stærkt hvis gennembruddet for alvor kommer

-
Nemli! Jeg investerede i dem for en del år siden, da ideen er fantastisk. De er så faktisk lykkedes med det og der kan nu tilbydes en hurtig test til alle der enten har lidt smerter eller er i risiko gruppen for et ganske lille beløb.. sammenlignet med de procedurer der iværksættes idag, invasivt og det koster formuer, hvorfor mange aldrig undersøges tilbunds. Investeringen er lille og de løbende omkostninger endnu mindre. Ganske enkelt genialt.
-
Men desværre er læger og systemer ganske konservative, så det tager tid. Acarix er kommet i seng med VET i US som er sammenslutningen af lægehuse til veteraner. De har tillige tilrettet forretningsmodellen så de tilbyder cadscor systemet til brug, gratis og så betaler de bare for de pads der skal bruges. De giver forhåbentligt en åbning. Jeg tror stadig fuldt og fast på ideen.. den er for god til at give op. Personligt vil jeg da håbe, at jeg selv kan tilbydes en sådan scan hos min egen læge.
-
Acarix giver mig minder om Fingerprint som pludselig fik gennembruddet omkring 2014-2015. Den gik fra omkring 2,5 med utallige udvandrende og opslidende emissioner, og toppede vel omkring 600 (før split) Og dette er IKKE et forsøg på HYPE, men BARE for at illustrere hvor hurtigt det kan gå, hvis gennembruddet kommer.
Acarix er stadig en lodseddel, man ikke skal have for mange penge i. 
-
Fingerprint toppede måske omkring 650:) For der solgte jeg ihvertfald nogen. Idag vil jeg ikke røre
den med en ildtang
02-12-2015
20151202031391
FINGERPRINT B Salg 500 655,00 -
Og så lige en emission mere
dog kun med 5,5% rabat….. ACARIX: GÖR RIKTAD EMISSION 21 MLN KR
I dag kl. 06:04 ∙ Nyhetsbyrån Direkt
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Acarix har beslutat om att genomföra en riktad nyemission av högst 60 miljoner aktier till en teckningskurs om 0:35 kronor per aktie, motsvarande en emissionslikvid om 21 miljoner kronor.Det framgår av ett pressmeddelande på onsdagskvällen.
Investerare i den riktade emissionen utgörs av ett antal USA-baserade så kallade Family Offic
-
? bedre end tradere, der smider aktien ved enhver stigning
Den holder egentlig kursen rimelig flot, ovenpå emissionen 
-
Nok fordi det er instituelle investorer der køber i emissionen….Giver en vis tro på fremtiden

-
Nu går det stærkt
14% op, efter at være faldet omkring 10% i åbningen
Ikke for sarte nerver, men mine er nu køb og behold, og håbe på det HELT store gennembrud kommer. -
Genovis completes a strategic investment in SEQURNA, a developer of next-generation RNase inhibitors:
-
"This strategic investment unlocks new product offerings for Genovis to both existing
and new customers and further paves the way for the expansion into new application
areas. Genovis will utilize its distribution network to market and sell SEQURNA’s
RNase inhibitors alongside its own catalogue of innovative tools for the
biopharmaceutical and research industries." -
Genovis: Strategic investment in developer of RNase inhibitors
(Redeye)
"Redeye comments on Genovis following the announcement of a strategic investment in SEQURNA, a developer of next-generation RNase inhibitors. Similar to the market, we positively view the announcement."
"The market trades the share up a few percent on the announcement, our base case remains at SEK65."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind