Biotek-snakken — Marts 2024
-
Meget af kursstigningerne i både Gubra og ZP er helt sikkert et play på muligt opkøb fra big pharma. Mht Gubra, så skal vi alt andet lige forbi de første data fra deres fase 1, inden noget sådan evt kan komme på tale
-
Der er løbende taget profit. Aktien har den seneste uge bølget relativ meget i løbet af dagen
-
Hvis vi kigger på alle de fedme opkøb Big Pharma hidtil har købt, så har det være små biotech med 1-3 stoffer i klinik, og til priser der er langt under zp nuværende mcap. Så umiddelbart tror jeg zp er blevet for stor/dyrt. Så jeg tænker mere det ligner licens deals. Og der er stadig lang vej til mulige resultater af et fase 2b studie
-
Gubra har da fået
ny ATH i dag i 310. -
ja helt anderledes ageren her frem mod luk vs de sidste 2 uger. Der strøg også endnu en blok på 79k
-
Så vild stor volume samtidig med stor stigning langt over tidligere ATH
-
Jeg sidder stadig med fornemmelse at der et eller andet sted er en ny artikel/analyse ude
-
Og så er det også under 2 uger siden en fra bestyrelsen var ude at købe til en kurs på godt 200
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind