Biotek-snakken — Marts 2024
-
Pharma Stock Roundup: NVO's New Obesity Pill Data, RHHBY, AZN's Pipeline Updates https://www.proinvestor.com/investornyt/1129459/pharma-stock-roundup-nvos-new-obesity-pill-data-rhhby-azns-pipeline-updates
-
Godmorgen

-
Som jeg skrev i forgårs, så synes jeg, at prisfastsættelse af Gubra er skæv. Det virker som om, at Gubra mere prisfastsættes som en CRO end som et fedme-selskab. Jeg synes, at Gubra mere burde prisfastsættes som et fedme-selskab, og sammenlignes med peers som har tilsvarende fedme-stoffer under udvikling som Gubra selv.
-
Gubras fase 1 forsøg med Amylin forventes jf. clinical trials, at være færdigt december 2024.
https://clinicaltrials.gov/study/NCT06144684?spons=Gubra A%2FS&rank=1 -
@bb+ tak for dine gode synspunkter, og jeg er sådan set meget enig. Men jeg synes os, der er meget High risk i hhv. ZP og Gubra. Fejler deres produkter, så er det 50 % ned. Men jeg krydser fingrer for de udvikler sig flot. Til gengæld er jeg mere fortrøstningsfuld for Gubra ift. andre nye børsnoteringer. De havde en markedsværdi på 1,8 mia ud fra børsnoteringen, og denne er jo kun blevet større siden hen.
-
Herudover skal man være opmærksom på, at ZPs fase 1 forsøg er delt i 2 dele. Resultaterne af den første del af fase 1 forsøget har ZP offentliggjort den 3. juli 2023 (et 6-ugers forsøg). I q2 2024 forventer ZP at fremlægge resultaterne af den anden del af deres fase 1 forsøg (et 16-ugers forsøg) og der forventer jeg - ligesom i første del af ZPs fase 1 forsøg - gode resultater.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind