Biotek-snakken — Januar 2024
-
Oups, Ximluci fremgår af listen, men tilskuddet er på 0 zloty hvis jeg forstår listen rigtigt (kolonne: "Wysokość dopłaty
świadczeniobiorcy" / Google translate: "Størrelsen af støttemodtagerens tilskud") https://dziennikmz.mz.gov.pl/DUM_MZ/2023/119/akt.pdf -
Rettelse af link (vil undersøge det mere grundigt en anden gang) https://dziennikmz.mz.gov.pl/DUM_MZ/2023/112/akt.pdf
-
Ja, Polen var også på kortet i q3 2023. Se https://xbrane.com/wp-content/uploads/2023/11/Xbrane-Biopharma-Q3-2023-Presentation.pdf Hvis det er rigtigt forstået at Italien og Frankrig nu er med ser det godt ud med England, Frankrig, Italien, Spanien og Tyskland
-
Blandt andre
-
Så er Europa dækket godt ind med Ximluci
-
"Lytix Biopharma steg kraftig fredag ettermiddag etter meldingen om at selskapets lisensieringspartner Verrica Pharmaceuticals har dosert siste pasient i del 2 av selskapets fase 2-studie av LTX-315. Aksjen endte opp 61,3 prosent til 7,55 kroner". Finansavisen
-
Godmorgen

-
Investinor selger i Bergenbio
i går 17:23
Eivind BøeDet statlige investeringsfondet har kvittet seg med drøye 10,86 millioner aksjer i bioteknologiselskapet, ifølge en melding fredag.
Aksjene har en verdi på 3,6 millioner kroner, regnet ut fra siste sluttkurs.
Investinor eier etter salget over 124 millioner aksjer i Bergenbio, tilsvarende 4,6 prosent av aksjene i selskapet. Fondet eier også «warrants».
-
Det Bergen-baserte selskapet driver med kreftforskning, men har slitt med pengemangel og måtte gjennomføre en kriseemisjon i fjor sommer. På Oslo Børs har aksjekursen rast, med en nedgang på over 90 prosent det siste året. E24
-
God morgen

-
Godmorgen

-
God morgen

-
Ultimovacs - Jeg har skrevet lidt om investeringscasen tidligere i debatten. Nu kan jeg så oplyse at indenfor det seneste tid har insider købt op aktier (bl.a. CEO’en søn).
-
lidt debat om Cessatech. Personligt er det en af mine favoritter blandt de helt små biotek selskaber - meget lav værdi men på spring til at starte salg af deres smerteprodukt til børn på det amerikanske marked. Seneste nyt er deres positive resultater i en fase 3 afprøvning og markedsføringsaftale med Ventis i USA.
-
Calliditas Therapeutics provides business update ahead of JP Morgan conference
Calliditas Therapeutics AB
Calliditas is a commercial stage biopharmaceutical company focused on identifying, developing and commercializing novel treatments in orphan indications, with an initial focus on renal and hepatic diseases with significant unmet medical needs.
Calliditas Therapeutics AB (www.calliditas.se)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind