Biotek-snakken — Marts 2023
-
Har du prøvet at regne Acarix hjem hvis de når deres 2024 mål, med 3000 Cadscor salg, targetrev på 200 mill, gross margin 80% og
en fornuftig PE…..Mange ubekendte faktorer spiller jo ind, og der skal jo nok også flere aktier ud, til finansiering af salgsstyrken. P.t 251 mio aktier. -
BioVie (BIVI) steg rigtig pænt i går sfa. positive Parkinsons-nyheder, som jeg forstår det. Er der nogen med kendskab til og stake i dette selskab, og hvad er jeres forventning til, om kursudviklingen fortsætter op? De er jo kun i fase 2 og har en begrænset pipeline, men ser alligevel spændende ud, synes jeg...
-
Acarix.. jep har regnet den igennem, midt af 2021.. før udvandingerne.. så du kan selv regne den tilbage.. men ved akkumuleret antal Cadscor på 8000 og 2000 patches, med de priser der ligger, PE på 15.. burde kursen ligge på 20.. så kom udvandingen.. og igen, kan ikke huske hvor meget og har ikke genregnet..
-
Med 160 mill på bundlinjen og PE 15 kommer jeg frem til kurs 9,6 (før udvanding) Vi får se, uanset hvad, så er der potentiale fra kurs 0,66 til 9,60, også selvom de ikke når deres mål på 3000 stk Cadscor i 2024.

-
Og HVIS Acarix
vækster så voldsomt i 2023-24, så er en PE på 15 i den MEGET lave ende
-
Enig.. du regner vist med en anden bundline end jeg gør..jeg er konservativ, så regner ebit 70 mio med 3000 cadscor og 200 patches..men pointen er vel blot at de skal ikke sælge så frygteligt mange, før kursen skal 5-10 gange op.. og går det helt godt skal den 20 gange op..
-
Har bare taget tallene fra Q4 rapporten efter 18-19 min…. https://www.redeye.se/video/event-presentation/878727/live-q-acarixs-ceo-helen-ljungdahl-round-and-cfo-christian-lindholm-present-the-companys-q422-repor…..om de så holder er en anden sag

-
Ja.. også enig.. ambitionerne fejler ikke noget. Men at få systemet/lægerne overbevist, blot informeret.. går typisk ikke så hurtigt. Så jeg var mest interesseret i at se hvad kursen kunne blive, hvis de blot har succes med cadscor OG kommer i markedet.. og i det tilfælde er 3000 enheder nok et realistisk bud ved udgangen af 2024.
-
Men vi skal jo også have yderligere finansiering på plads, og så hjælper det vel lidt at Helen ser lyst på fremtiden
Som jeg forstod det, havde de flere muligheder. -
Nogen der følger Ortoma….masser af emissioner og udvanding, men er der håb for fremtiden? Ortoma AB is a Sweden-based company engaged in the medical technology. It develops an operation system for planning and positioning of joint implants in hip, knee and back surgery.
-
Ortoma har lavet et pænt rebound fra kurs 6 til 9, men måske bare et “dead cat bounce”

-
Ortoma nyhed fra 2/3-23… Ortoma presenterar första avancerad prototyp för 3D-koncept på ledande branschevent i USA
https://ortoma.com/mfn_news/ortoma-presenterar-forsta-avancerad-prototyp-for-3d-koncept-pa-ledande-branschevent-i-usa/ -
Grunden til jeg kigger på Ortoma, er at det er fakta, vi lever længere, men der skal så også skiftes flere “reservedele”
Om så Ortoma har noget,
der også kan blive en forretning, er jeg noget i tvivl om
-
Så fik Acarix “hammeren”, Jazz…helt efter bogen med de svenske biotek aktier

-
Læs denne artikel om Saniona https://www.biostock.se/2023/03/saniona-ser-potential-for-vardeskapande-milstolpar/?fbclid=IwAR03IsZ92peTwjC5nYN-3Rn5epXg99HsbpBXpfZ3YubOiDtcMKzDfWyDBUE - Ingen tvivl om, at Saniona er på vej til at få selskabet tilbage på sport.
-
....tilbage på sporet (skulle der stå)

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind