Biotek-snakken — Februar 2023
-
Cantargia 50% op på en anbefaling fra Nordea….De der svenske biotekaktier bliver godt nok kørt rundt i manegen af tradere og shortere….Ikke for sarte nerver

-
Solgte en del Cantargia da den var oppe omkring 70, så fik heldigvis ræven ud inden det gik helt galt….den bundede
vel ud omkring 3 op til årsskiftet…..det er sgu for sindsygt…. 23.11.2020
Solgt
Cantargia AB
500
69,3
25.141,00 -
Var der nogle, der deltog ved Fluoguide’s præsentation på investor konferencen i går ? Havde desværre ikke selv tid dertil. Hører bl.a på “rørene” at de forventer resultater indenfor nogle uger nu, ikke måneder! Kan det bekræftes?, og var der andet “nyt”. Det bliver under alle omstændigheder spændende, selv om det er rimelig forventeligt med et positivt resultat.
-
2cureX report for the fourth quarter and full year of 2022 https://www.proinvestor.com/boards/110773
-
Tjaa det er godt nok en volatil aktie, Fluoguide - plus 11,4% idag. Kommer der gode resultater her om ?? X antal uger, eller måske et par måneder, tror jeg da sagtens den kan ende langt over 100. Måske op og snuse til SEB valuering. Men læs selv op på den. Nogle brændte måske nallerne, da den blev lanceret, men da var stigningen for tidligt på den. De har kapital til at gennemføre alle deres forsøg, og til ind i 2 kvt 24. Men foretager sikkert en kapitalrejsning inden da. I 3 kvt gætter jeg på.
-
Link til Fandels artikel om Ascelia Pharma. https://www.ascelia.com/mfn_news/ascelia-pharma-meets-major-milestone-with-patient-enrollment-completion-for-orviglance-phase-3-study-sparkle/
-
@Darwin .. tak for dine skriv om Fluoguide .. hvordan regner man hvad virksomheden har af værdi hvis de lykkes med Fase 3 ? Når man hører det interview med deres CEO så er den jo så godt som 99,9% i hus, det eneste der bekymrer mig er deres værdi på nuværende tidspunkt uden at have indtjening ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind