Biotek-snakken — Februar 2023
-
“FluoGuide” dansk aktie på den svenske børs .. er der nogen herinde der har lidt viden om denne aktie ? Synes den ser spændende ud og skulle komme med mange nyheder her i 2023 .. håber jeg skriver i den rigtige tråd ellers undskylder jeg på forhånd.
-
Det er en aktie, der kun sporadisk har været nævnt her på PI. blev omtalt for et par år siden, da den røg hurtigt op. For hurtigt. Og nævnt lidt på det sidste. Nu er det rimeligt, at den stiger. Den er langt i faseudviklingen, og der forventes (forhåbentlig men også ret sandsynligt) nyt sådan ca inden sommer. Lykkes de kommer den meget højere.
-
Bør du også undersøge Curasight. Den har mindst lige så stort potentiale. Men HUSK det er biotek, og risky. Har selv begge fra oprindeligt såkaldt “frimærkestadie”. Curasight har samme eksplosive stigning, som Fluoguide lige n7uoplever til gode. Det kan komme før man aner.
-
Takker Darvin .. jeg har købt godt op mellem 52-55 .. synes at casen er spændende og håber virkelig de når i mål .. ikke blot for bedre kurs .. men for alle de mennesker der kan få et bedre liv med kræft .. nu kan kirurgerne se hvad der skal skæres væk af cancer .. det skal bare lykkes for hele menneskeheden
-
Mistede min bedste ven til agressiv hjerne cancer .. tænk hvis de havde haft muligheden med denne form for selvlysende væske .. han kunne måske stadig have været i live .. jeg ved Biotek er en risiko som investor .. men hvor ville det være dejligt for mange mennesker hvis disse firmaer kommer i mål med deres produkter .. GAME CHANGER
-
Data Show Reduced Risk Of Recurrence In Non-Muscle Invasive Bladder Cancer With Use Of BLC-Photocure https://www.proinvestor.com/investornyt/943774/data-show-reduced-risk-of-recurrence-in-non-muscle-invasive-bladder-cancer-with-use-of-blc-photocure
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind