Biotek-snakken — Oktober 2022
-
Er nu glad uanset hvilken aftale Zani hiver hjem - nu blev det så Jazz og ved første øjekast tænkte jeg også. Et spiller der ikke er tilstede på disse markeder og skal op mod de store - er det et klogt træk (altså specielt i BC). Nu lader det så til, at de formentlig heller ikke har tænkt sig at udvikle zani i andet end BTC og GEA, så vil man jo meget gerne vide hvor stor en del af den ellers ret flotte milestone pakke overhovedet er mulig.
-
Blev bekræftet i min tro på STRO da jeg hørt seneste CC igår. AE profil er med sikkerhed påvirket at pts foregående behandling og ingen ILD eller Eye disease , men løses enkelt med 1 uges pause i behandlingen. Har ellers altid tænk den Million aktier i Vaxcyte nok var værdiløs :D.
-
Sælger Pfizers vaccine ikke for 5 milliarder dollars - så hvis Vaxcyte ender i mål med en bedre vaccine bør de kunne nå i hvert fald 2 milliarder dollars - det giver alligevel ca en halv milliard kr i royalty. Ligeledes er deres aktier ca halv milliard kroner værd, så med Sutro´s forholdsvise lave markedsværdi, så ser det da ikke helt skidt ud.
-
Præcist ! og det svarer han ikke på = aftalen er værdiløs for aktiekursen. Syntes jeg hørte at Jazz har et godkendt drug i 2L BC, så det kan forklare fravalget. Der blev spurgt ind.. hvis Jazz kun opter ind på BTC+GEA hvad så med rettighederne til BC ect, men kunne ikke høre hans svar. Kunne du høre det ?
-
Det er det evige problem med biobucks - mange aftaler ser jo ganske imponerende ud, men ofte ender det jo ud med, at ikke ret meget udbetales. Kig bare på Zymes platformaftaler for mere end 8 milliarder dollars. Det er squ ikke meget der indtil videre er blevet udbetalt som kolde kontanter.
-
Når man så tænker tilbage på Ali´s konstante udmeldinger om, at alle deres aftaler var aktive og kørte godt - og ikke som man så mange andre steder, at det ikke rigtig mundede ud i noget - så forstår man godt at han til sidst blev presset ud af Zymes.
-
Ja så er de udelukket fra den støre pts population i BC, det sænker jo værdien i modellen, men realistisk set var BC vel altid den mest tvivlsomme af indikationerne eller er det forkert set ? Syntes ikke jeg har set andre analytiker der har nedjusteret Zyme efter aftalen, er det kun SVB ...?.
-
Få overblik over de mange kommende regnskaber med Proinvestors Finanskalender.
https://www.proinvestor.com/finanskalender -
ZYME, JAZZ Stifel analyst Stephen Willey lowered the firm's price target on Zymeworks (ZYME) to $18 from $21 and keeps a Buy rating on the shares after updating model to reflect the underlying terms of the zanidatamab license agreement with Jazz Pharmaceuticals (JAZZ) and the preclinical pipeline the company showcased at its R&D Day event. He believes the strategy of pursuing clinically validated targets in solid tumors of high unmet medical need to generate initial proof-of-concept data
-
"appropriately rationalizes risk and provides a scaffold upon which future platform-related value can be derived," Willey tells investors following the R&D event.
Read more at:
https://thefly.com/n.php?id=3600594 -
Kepler køber pænt ind i Vicore Pharma idag…kunne der være gode nyheder på vej? Kepler Cheuvreux SA +60.465
-
Biotec @experten88 från Twitter.https://open.spotify.com/episode/45LEcBQJjoygzxXN9vibQA?si=ZMvRKxAuQk-XnOGtKQXWkg&nd=1
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind