Biotek-snakken — Oktober 2022
-
På deres CC siger Zyme at de ikke kiggede på data BTC ifm aftalen. Så man må da gå ud fra at Jazz er med sålænge data matcher seneste offentliggjorte. Analytikerne spurgte ind til at det tilsyneladende er en objektiv vurdering fra Jazz og ikke et fast mål som opgør om de trigger optionen. Tror denne usikkerhed satte sig i aktien igår. Omvendt virker Zyme vældig sikre på at de får pengene inden Nytår.
-
Men man smider vel trods alt ikke 50 millioner dollars i grams og en masse tid, hvis man ikke har en rimelig tro på sagerne. Har kun hørt den første time af gårdagens early R&D - og er som sådan ikke vildt begejstredede for deres ADC targets. Så må jeg sse om MSAT targets er mere min smag......
-
At kursen kun er steget 10% efter optionsaftalen med Jazz og early R&D præsentationen viser dog et kæmpe
tillidsproblem, som desværre stadig figurerer. Den kan selvfølgelig være en større investor der benytter chancen til at komme ud, så vi ligger underdrejet et stykke tid. -
Personligt ville jeg regne med at gode BTC data (ORR 35%) og en aftale med Jazz ville samlet give små 200% på kursen, så vi ville lande omkring kurs 15 og dermed have en markedsværdi omkring 1 milliard dollars. Det finder jeg bestemt ikke urimeligt, men pt ser det ikke ud til at ske...
-
-
Svensk biosimilar aktie med stort kurspotentiale: Xbrane Biopharma has a portfolio of biosimilar candidates that together addresses EUR 53 billion in expected annual peak sales of the respective reference medicines. The leading biosimilar candidate Ximluci
is under registration in Europe with a planned launch in the first quarter of 2023. https://www.bakermckenzie.com/en/newsroom/2022/10/xbrane-biopharma-primary-issuance -
Eksempelvis hvis man hørte Zymeworks early R&D præsentation, hvor de bevæger sig ind i konkurrence med Sutro med et ADC der rammer FRalfa. De kan bare ikke sammenligne deres prækliniske kandidat med Sutros STRO-002, for de kan ganske enkelt ikke lave den, da de ikke har teknologien til det.
-
Hvis Sutro en gang får et virkeligt guldkorn på markedet og patentlevetiden løber ud, så vil der formentlig ikke komme generisk konkurrence, da andre ikke kan lave deres stoffer - det har lange udsigter, men kan være af stor værdi skulle man komme så langt.
-
Desværre sovser vi lidt rundt, da Sutros første kliniske kandidater ikke helt overbeviser. STRO-001 er vel nærmest gået i stå klinisk. STRO-002 har ne lidt tung bivirkningsprofil, mens effekten er OK. Flere data her sidst på året, men man kunne godt forestiller sig at der kommer en emission med de data - samtidig med at de præsenterer designet på det pivotale studie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind